Adsense

maandag 1 augustus 2016

Zomer 2016 wat een zomer onrust in Europa, controle op Schiphol

Wat een zomer ! De zomer van 2016 valt mij behoorlijk tegen we zitten nu al in augustus en het is weer slecht weer. Af en toe hebben we een weekje gehad dat het zomer was, maar steeds weer grauw en regen en lage temperaturen.

Maar ja met alle berichten durf ik ook niet echt naar het buitenland. Je moet je niet bang laten maken zegt men. Als ik de foto's zie van de bewaking op Schiphol denk ik toch wel waar zijn we in beland.

bewaking op Schiphol ivm dreiging foto AD link 
Het erge vind ik dat hoe meer van deze berichten je hoort hoe gewoner je het gaat vinden. Aanslagen in Frankrijk en België alsof het niets is.

Ik gun iedereen een veilige, zonnige mooi vakantie na een jaar lang hard werken.